- Szczegóły
- Kategoria: O nas
- Odsłony: 1521
Deklaracja - obiady
- Szczegóły
- Kategoria: O nas
- Odsłony: 4512
Nowość – zasady rekrutacji na rok szkolny 2024-2025, podstawowa dokumentacja szkoły oraz podanie do Dobrej Szkoły.
Zapraszamy na DRZWI OTWARTE
Zainteresowanych zapraszamy do zapoznania się z naszą bieżącą działalnością. O tym kim jesteśmy i jak nauczamy można się przekonać śledząc nasze media społecznościowe: Facebook, YouTube, TikTok i szkolną stronę: rds.edu.pl
Tytuł
Rozmiar
Pobierz
pdf
Rekrutacja2024_Dobra_Szkoła - Regulamin rekrutacji 2024-2025
213.19 kb
Pobierz
Zobacz
pdf
Regulamin_opłat_Dobra_Szkoła2024
192.93 kb
Pobierz
Zobacz
pdf
podanie_Dobra_Szkoła2024
139.55 kb
Pobierz
Zobacz
pdf
kwestionariusz_osobowy_Dobra_Szkoła2024
125.56 kb
Pobierz
Zobacz
- Szczegóły
- Kategoria: O nas
- Odsłony: 3856
Podstawowe dokumenty organizacyjne, dydaktyczno-wychowawcze oraz porządkowe, regulujące działalność Dobrej Szkoły:
dokumenty inne
- Szczegóły
- Kategoria: O nas
- Odsłony: 2505
ZADANIA I PLAN PRACY ŚWIETLICY
Kierownikiem świetlicy jest p. Róża Nowakowska
Opiekę uczniom zapewniają wychowawcy świetlicy oraz nauczyciele.
Współczesna świetlica szkolna, jako wewnątrzszkolna instytucja opieki i wychowania, wspomaga i uzupełnia pracę szkoły we wszystkich jej zakresach.
Do świetlicy szkolnej uczęszczają dzieci z klas 1-3, zapisane na świetlicę lub czekające na zajęcia dodatkowe.
Do zadań świetlicy należy:
- organizowanie opieki, tworzenie warunków do nauki własnej, przyzwyczajenie do samodzielnej pracy;
- odkrywanie i rozwijanie zainteresowań;
- upowszechnienie zasad kultury zdrowotnej, kształtowanie nawyków higieny;
- zapewnienie bezpieczeństwa podczas wypełniania wyżej wymienionych zadań;
- zaspokajanie podstawowych potrzeb dzieci, takich jak bezpieczeństwo, akceptacja, radość;
- zapewnianie warunków sprzyjających zdrowiu i prawidłowemu wzrastaniu.
Plan pracy świetlicy:
- Pierwsza godzina świetlicy godz.12.30-13.30 – zaczynamy wspólnym spotkaniem w kole, przypominamy zasady panujące na świetlicy, porządkujemy świetlicę, następnie chętne dzieci odrabiają zadania domowe; wychowawca świetlicy jest do dyspozycji dzieci,
Na prośbę ucznia, wychowawca świetlicy:
– pomaga i wyjaśnia zadanie domowe
– sprawdza prawidłowość wykonania zadania.
Do obowiązku ucznia należy pamiętanie o zadanej pracy domowej. Dzieci, które nie odrabiają lekcji, zajmują się zajęciami cichymi (np. rysowanie, czytanie lektury). - Druga godzina świetlicy, godz. 13.30-14.30 – zajęcia świetlicowe, organizowane przez wychowawcę świetlicy (plastyczne, muzyczne, techniczne itp.)
- Trzecia godzina świetlicy, godz. 14.30-15.30 – zabawy swobodne dzieci. Stwarzanie warunków sprzyjających inicjowaniu spontanicznych zabaw rówieśniczych w małych grupach, kształtuje samodzielność i umiejętność współpracy w kontaktach z rówieśnikami. Uczeń ma prawo wybrać zajęcia zgodnie ze swoimi zainteresowaniami.
Na porannej godzinie świetlicy dzieci schodzą się, odbywają się zabawy swobodne, przy zachowaniu zasady odpowiedzialności za zabawki i przybory szkolne.
W zależności od potrzeb, wychowawca świetlicy może zmienić kolejność zajęć na świetlicy.
Regulamin świetlicy:
- Szczegóły
- Kategoria: O nas
- Odsłony: 3642
Nasza oferta:
skierowana jest do rodziców, którzy:
- szukają najlepszej szkoły dla swojego dziecka;
- szukają szkoły, która nie opiera się na pruskim systemie;
- ważne są dla nich relacje;
- cenią bezpieczną i przyjazną atmosferę, w której dzieci mogą swobodnie rozwijać swoje zainteresowania i talenty;
- zależy im na doświadczonej i sprawdzonej kadrze pedagogicznej, która dba o indywidualne potrzeby każdego ucznia;
- szukają bogatej oferty zajęć pozalekcyjnych, dzięki którym dzieci mogą rozwijać swoje pasje (kółko hiszpańskiego, fracuskiego, zespół taneczny, zajęcia artystyczne, kółko fotograficzne, geograficzne, piłka nożna);
- cenią indywidualne podejście do każdego ucznia i wysoką jakość nauczania;
- szukają możliwości aktywnego uczestnictwa rodziców w życiu szkoły.
Skierowana jest do uczniów, którzy:
- chcą chodzić do jedynej takiej szkoły w Chodzieży i okolicach;
- chcą się rozwijać i osiągać sukcesy;
- mają pasje i chcą je rozwijać;
- są zdolni i chcą się realizować;
- nie czują się dobrze w tradycyjnym systemie edukacji;
- potrzebują indywidualnego podejścia;
- chcą się uczyć w przyjemnej atmosferze.